Tagi

, , ,

Zmuszony Was jestem przeprosić, ale niestety nie zdążyłem przygotować recnezji na ten tydzień. Związane to jest z pracami jakie podejmuję w ramach klubu fantastyki Krakowskie Smoki.

Niemniej nieuczciwym, względem Was, by było jakby blog został całkiem pusty w związku z powyższym chciałbym polecić Waszej uwadze dwie imprezy, które stosunkowo niedługo odbędą się w Krakowie.
Pierwsza z nich to KFASON czyli Krakowski Festiwal Amatorów Strachu Obrzydzenia i Niepokoju. Będzie on miał miejsce już w najbliższą sobotę (18 października) i odbywac się będzie w Artetece Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie. Dla fanów grozy wydaje się być to impreza obowiązkowa.
Drugą imprezą jest Serialkon w organizacji którego maczają swoje palce zarówno Krakowskie Smoki jak i ja. Ten mini konwent odbędzie się 23 listopada w Artetece WBP w Krakowie. Jak wskazuje jego nazwa w całości poświęcony będzie serialom. Ponieważ będzie to pierwszy tego typu konwent w Polsce to jestem go bardzo ciekawy i nie mogę się go doczekać. Mam nadzieję, że Was tam spotkam.

